15.6.2015

klo.52.22

tänään nainen sanoi, että henkilöllisyyteni on ollut kadoksissa jo 9 viikkoa. kiitos. nyt vihdoinkin tiedän mikä minua vaivaa. olin niin kadoksissa, etten tiennyt olevani kadoksissa.

olen tässä lihana ja verenä. olen muualla ajatuksissa ja unelmissani. tämä rinnakkaistodellisuus ei ole minua varten. yritän karata siihen toiseen. siihen, josta saan kiinni maan nielaistessa auringon. siihen, josta otteeni irtoaa maan sylkiessä auringon silmilleni minut sokaisten.

minä haluan elää siinä todellisuudessa jossa olemme me. siinä todellisuudessa, joka ei tule olemaan totta. ei tänään. ei huomenna. minä tiedän sen, mutta yritän saada siitä otteen. olen tuntenut jo sen hipaisun. mitä lähemmäs pääsen, sitä kovemmin kaadun. sitä kovemmin sitä haluan. sitä kovemmin se satuttaa. se johtaa minua harhaan. pois polultani. se johtaa minut kadoksiin.

Ei kommentteja: